« Studeni 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
Ovogodišnji Dan sigurnijeg interneta (7. veljače) obilježen je u nekoliko razrednih odjela naše škole, a radionice su, prema preuzetim materijalima Centra za sigurniji Internet, s učenicima 3., 4. i 5. razreda provele učiteljica Irena Ritterman i školska knjižničarka.
Za učenike nižih razreda ove je godine ponuđena tema: Naše online vrijeme: igrice, kupovina, društvene mreže, tijekom koje su učenici aktivno sudjelovali u raspravi razmijenjujući svoja osobna iskustva i dolazili do zaključaka što je u online svijetu dobro, a što loše i kako te negativne strane možemo umanjiti ili izbjeći. U kreativnom dijelu radionice, podijeljeni u skupine, crtali su svoje internetske junake prikladnih maštovitih imena te ih prezentirali s njihovim „supermoćima“ tj. porukama kako se ponašati u online svijetu i koje su (po zdravlje korisnije) alternative.
Učenici viših razreda bavili su se temom: Online izazovi: Kolika je tanka granica između zabave i opasnosti? Cilj je bio razviti osobnu odgovornost učenika pri susretu s online izazovima.
Također, na satu Građanskoga odgoja i obrazovanja učenici su izrađivali letke u kojima su svojim riječima objasnili štetne posljedice online izazova i davali savjete za primjereno reagiranje na online izazove.
Svi uključeni učenici ispunili su evaluaciju/anketu zadovoljstva radionicom te se gotovo svi izjasnili da su im radionice bile izvrsne i da bi vrlo rado ponovilo slično svaki tjedan.
Nensi Čargonja Košuta, šk. knjižničarka
Irena Ritterman, prof.