preskoči na sadržaj

Osnovna škola "Srdoči" Rijeka

Login
Mali novinari

Raspored informacija

    

    

 

Tražilica
Prehrana učenika

DOKUMENTI ŠKOLE

Kalendar
« Studeni 2024 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
28 29 30 31 1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 1
2 3 4 5 6 7 8
Prikazani događaji

Pitanja i odgovori
 Naslov: FAQ

  • Naj 10 pitanja

  • Nedavna pitanja

  • Arhiva pitanja
Dabar 2017.

 

Brojač posjeta
Ispis statistike od 6. 10. 2012.

Ukupno: 1042784
Ovaj mjesec: 7289
Ovaj tjedan: 58
Danas: 58
Suradnje škole s raznim institucijama
Povratak na prethodnu stranicu Ispiši članak Pošalji prijatelju
Hrvatska udruga za školovanje pasa vodiča i mobilitet u našoj školi
Autor: Nensi Čargonja Košuta, 12. 4. 2024.

U sklopu Građanskoga odgoja i obrazovanja potpisana je suradnja između naše škole i Hrvatske udruge za školovanje pasa vodiča i mobilitet.

Naša škola i OŠ Turnić jedine su osnovne škole u našoj županiji čiji su učenici sudjelovali u projektu ,,Različitosti ne čine razliku'' koji je sufinanciran sredstvima Ministarstva obrazovanja i znanosti RH. Predstavnice Udruge provele su radionice Humane uloge pasa pomagača za dječji razvoj za niže razrede.

Sljepoća i zakonitosti života u tami (uz učenje Brailleeva pisma, predstavljanje pomagala koje slijepe osobe koriste te mobilnosti uz psa vodiča) za učenike viših razreda. Radionice su bile interaktivne i dinamične što je djeci uvelike odgovaralo.


Učenici su bili oduševljeni dolaskom pasa. Hugo je bio živahniji što ne čudi jer ima samo dvije godine dok je Niko stariji. Nakon upoznavanja predstavnice su detaljno objašnjavale učenicima kako pripremaju, tj. uvježbavaju pse pomagače za mnoge životne situacije.

Među ostalim, psi pomažu u učenju pa su učenici imali priliku vidjeti kako psi u tome sudjeluju. Psi uvelike pomažu osobama s invaliditetom, djeci s teškoćama i ljudima u kolicima. Najčešće su to psi labradori. Nadalje su objasnile kako se treba ponašati prema psima vodičima, koliko je zahtjevna njihova edukacija (moraju naučiti 50 signala, tj. zahtjeva), kako se ostvaruje suradnja s volonterskom obitelji i dr. Istaknuta je i važna uloga trenerice koja mora dobro procijeniti koji je pas za kojega korisnika jer nije svaki pas za svakoga. Kada se pas umirovi, živi u svojoj obitelji kao kućni ljubimac.

Učenici viših razreda učili su Braillevo pismo, čak su i stvarali na tom pismu što im je bio pravi izazov.

Naši su se učenici ovim dvodnevnim radionicama senzibilizirali prema djeci s teškoćama u razvoju, posebno putem uloge pasa vodiča i drugih pasa pomagača koji su važni u odrastanju djece s teškoćama i u kvaliteti života drugih osoba s invaliditetom.

                                                                                         Irena Ritterman

 





[ Povratak na prethodnu stranicu Povratak | Ispiši članak Ispiši članak | Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju ]
preskoči na navigaciju