preskoči na sadržaj

Osnovna škola "Srdoči" Rijeka

Login
Mali novinari

Raspored informacija

    

    

 

Tražilica
Prehrana učenika

DOKUMENTI ŠKOLE

Kalendar
« Ožujak 2025 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
24 25 26 27 28 1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31 1 2 3 4 5 6
Prikazani događaji

Pitanja i odgovori
 Naslov: FAQ

  • Naj 10 pitanja

  • Nedavna pitanja

  • Arhiva pitanja
Dabar 2017.

 

Brojač posjeta
Ispis statistike od 6. 10. 2012.

Ukupno: 1042937
Ovaj mjesec: 7442
Ovaj tjedan: 211
Danas: 211
STRUČNO RAZVOJNA SLUŽBA

Stručni suradnici u školi

Nositelji razvojno-pedagoške djelatnosti su stručni suradnici u školi. To su: pedagog, psiholog, defektolog, socijalni radnik i knjižničar.

Stručni suradnici u školi ostvaruju sljedeće zadaće:

  • potiču usvajanje vrijednosti, stavova i navika koje omogućavaju cjelovit razvoj osobnosti učenika,
  • prate razvoj i odgojno-obrazovna postignuća učenika,
  • sudjeluju u provođenju zdravstvene i socijalne skrbi učenika,
  • profesionalno informiraju i usmjeravaju učenike u skladu s njihovim potrebama,  interesima i sposobnostima,
  • pružaju savjetodavnu pomoć učenicima,roditeljima, učiteljima, stručnim tijelima i drugim sudionicima odgojno-obrazovne djelatnosti /procesa,
  • sudjeluju u uvođenju pripravnika u samostalni odgojno-obrazovni rad,
  • sudjeluju u stručnom usavršavanju odgojno obrazovnih djelatnika,
  • istražuju potrebe za kvalitetnu organizaciju odgojno-obrazovnoga rada,
  • istražuju i analiziraju pojedine pedagoške /psihološke / defektološke pojavnosti (programa,akcija, odgojno-obrazovnih postignuća, pedago-škog standarda) i drugih sastavnica odgojnoobrazovne djelatnosti/procesa,
  • rade na povezivanju škole s lokalnom i širom zajednicom,
  • uvode i prate inovacije u svim sastavnicama odgojno-obrazovne djelatnosti/procesa,
  • prate nove spoznaje iz područja pedagogije / psihologije / defektologije i njihovu primjenu u nastavnom i školskom radu,
  • uspostavljaju i razvijaju sustav informatičke i dokumentacijske djelatnosti radi evidencije i unaprjeđivanja osobnoga rada te rada škole,
  • provode vrjednovanje i samovrjednovanje rada sudionika odgojno-obrazovne djelatnosti/procesa u školi.

Rad pedagoga, psihologa, defektologa, socijalnoga radnika i knjižničara usmjeren je na sva područja odgojnoobrazovne djelatnosti i sudionike koji sudjeluju u ostvarivanju ciljeva osnovne škole.
Ta područja su:

  • pripremanje školskih odgojno-obrazovnih programa i njihove realizacije,
  • neposredno sudjelovanje u odgojno-obrazovnom procesu,
  • vrjednovanje odgojno-obrazovnih rezultata, provođenje studijskih analiza, istraživanja i projekata,
  • stalni stručni razvoj nositelja odgojno-obrazovne djelatnosti u školi,
  • knjižnično-informacijska i dokumentacijska djelatnost
preskoči na navigaciju