« Studeni 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
Povodom ovogodišnjeg Svjetskoga dan čitanja naglas, u srijedu 1. veljače, učenici u produženom boravku sa svojom su učiteljicom Mateom čitali slikovnicu Tili i čarobna školska kutija.
Nakon čitanja iste s učenicima učiteljica je porazgovarala o knjizi, a mnoštvo njihovih pitanja i komentara pokazalo je koliko im se priča svidjela. Da ne bi sve završilo samo na razgovoru „produženci“ su nakraju i crtali na temu poslušane priče, što možete vidjeti na priloženoj fotografiji.
Za razliku od naših najmanjih učenika, učenice 3.c razreda, inače sudionice čitalačkog projekta Naša mala knjižnica, povodom navedenog dana posjetile su školsku knjižnicu te tom prigodom međusobno, naglas čitale strip Tiko i Piko: Ludnica na pruzi, finskog dvojca Havukainen-Taivonen. Prilikom čitanja priču su špkušavale što više dramatizirati. S obzirom na humorističnost priče smijeha i zabave pritom nije nedostajalo; a sama priča i čitanje na taj način ima se toliko svidjelo da su ovoga puta odlučile odgoditi uobičajeno rješavanje zadataka iz kreativne bilježnice; samo da bi što više pročitale i doznale što su sve još doživjeli junaci ove zanimljive priče i kako ona završava.
Upravo takvo čitanje tj. čitanje iz užitka, glavni je cilj kojemu svaki učitelj i stručni suradnik u svojem svakodnevnom radu s učenicima valja stremiti. Dani poput Svjetskoga dana čitanja naglas i više su nego dobrodošle prigode u postizanju istoga.
Nensi Čargonja Košuta, šk. knjižničarka
Matea Dobrović Juričić, mag.prim,edu.