preskoči na sadržaj

Osnovna škola "Srdoči" Rijeka

Login
Mali novinari

Raspored informacija

    

    

 

Tražilica
Prehrana učenika

DOKUMENTI ŠKOLE

Kalendar
« Studeni 2024 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
28 29 30 31 1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 1
2 3 4 5 6 7 8
Prikazani događaji

Pitanja i odgovori
 Naslov: FAQ

  • Naj 10 pitanja

  • Nedavna pitanja

  • Arhiva pitanja
Dabar 2017.

 

Brojač posjeta
Ispis statistike od 6. 10. 2012.

Ukupno: 1042842
Ovaj mjesec: 7347
Ovaj tjedan: 116
Danas: 116
Vijesti iz školske knjižnice
Povratak na prethodnu stranicu Ispiši članak Pošalji prijatelju
Čitateljski maraton za završetak Mjeseca hrvatske knjige 2018.
Autor: Nensi Čargonja Košuta, 20. 11. 2018.

U protekla dva tjedna i ove je godine, treći put zaredom, proveden tzv. „Čitateljski maraton“, u kojem su ove godine sudjelovali učenici trećih i četvrtih razreda; čitajući kratke priče iz zbiraka „Sijač sreće“ i „Ja magarac“.


Riječ je o jednoj u nizu autorskih aktivnosti naše školske knjižnice planirane u školskom kurikulumu, a s osnovnim ciljem „snimanja“ aktualnog stanja te poboljšanja čitalačke vještine učenika nižih razreda. S obzirom da se tradicionalno planira i realizira u završnoj fazi Mjeseca hrvatske knjige, uz samo uvježbavanje interpretativnog čitanja, vodi se računa i o tome da se odaberu naslovi hrvatskih autora kako bi učenici ujedno naučilii nešto više o njima (prema osnovnim crticama iz bilješke o autorima) te o njihovu stilu pisanja, najznačajnijim djelima itd.

Ove smo se godine „družili“ s Božidarom Prosenjakom i Zvonimirom Balogom te pri čitanju obraćali pozornost na glasnoću, razgovijetnost, intonaciju glasa (ovisno o interpunkciji), brzinu i sve ostale važne parametre čitanja naglas pred publikom. Učenici – slušatelji aktivno su komentirali svakog pojedinog čitatelja te ga na osnovu danih komentara vrednovali, a učiteljice su ocjene potom upisale u e-imenik (kao čitanje nepoznatog teksta).

Gotovo svi uključeni razredni odjeli u ovogodišnjem „Maratonu“ čitali su u dva navrata, tj. po dva školska sata, a po završetku su izrazili isključivo pozitivna mišljenja i komentare te želju da se s ovom aktivnošću nastavi i u narednim godinama.

Nensi Čargonja Košuta, šk. knjižničarka





[ Povratak na prethodnu stranicu Povratak | Ispiši članak Ispiši članak | Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju ]
preskoči na navigaciju