« Studeni 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
U tjednu od 11. do 15. studenog školsku knjižnicu su u više termina posjetili učenici svih četiriju odjela 4. razreda te se prilikom svog posjeta bavili zanimljivim, među ostalima ponuđenim, temama disleksije i (pretjeranog) korištenja mobilnih uređaja.
U navedene odabrane teme knjižničarka i socijalna pedagoginja Dora Živković uvele su ih uz pomoć kratkih filmova ponuđenih u sklopu ovogodišnjeg Festivala, Disleksija i Prekid, nakon čega se poveo kratak razgovor o istome (na temelju njihova iskustva), a zatim su učenici pogledali tematske prezentacije i rješavali prigodne radne listiće koje im je za ovu priliku pripremila socijalna pedagoginja.
Cilj odabranih tema nije bio samo educirati učenike o istima, nego i posvijestiti važnost uravnoteženja svakodnevnog korištenja digitalne tehnologije u odnosu na aktivnosti u realnom svijetu, odnosno skinuti „etiketu“ s kolega i poznanika (vršnjaka) s poteškoćom čitanja/pisanja/računanja i kako im ispravno pristupiti, olakšati im u danim situacijama te razviti empatiju u tom smislu.
Više o atmosferi u knjižnici tijekom provedbe aktivnosti pogledajte u galeriji.
Nensi Čargonja Košuta, školska knjižničarka
Dora Živković, soc. pedagoginja