« Studeni 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
JAVNI POZIV ZA PONUDE
u skladu s Pravilnikom o izvođenju izleta, ekskurzija i drugih odgojno-obrazovnih aktivnosti izvan škole (NN 67/14) na ovoj stranici objavljujemo
JAVNE POZIVE ZA PRIKUPLJANJE PONUDA ZA ORGANIZACIJU JEDNODNEVNE I VIŠEDNEVNE IZVANUČIONIČKE NASTAVE U ŠKOLSKOJ GODINI 2018./2019.
Svakoga 11. svibnja obilježava se Svjetski dan pisanja pisama, a cilj mu je skrenuti nam pozornost na važnost i prisnost komunikacije kroz rukom napisano pismo koje s razvojem elektroničkog dopisivanja postaje pomalo zaboravljeno.
Ovaj zanimljivi dan također je jedan od važnih datuma školskoga kurikuluma povodom kojega se za učenike, uglavnom u suradnji sa školskom knjižnicom, organiziraju razne prikladne radionice pisanja pisama ili, primjerice, uvod u filateliju i pravila ovog zanimljivog hobija temeljenog na sustavnom skupljanju i proučavanju poštanskih maraka iz svih dijelova svijeta i iz svih razdoblja otkad iste postoje.
Ovogodišnji Svjetski dan pisanja pisama u OŠ "Srdoči" obilježen je poprilično drukčije od nekih prijašnjih, ali nipošto manje aktivno i zanimljivo.
Učenicima nižih razreda putem njihovih virtualnih učionica poslana je prezentacija iz koje su mogli saznati nešto više o važnosti i simbolici rukom pisanih pisama kroz povijest, tko je zaslužan za obilježavanje ovoga dana te otkad se on i zašto obilježava, a predočen im je i pravilan model koncipiranja (prvenstveno privatnog) pisma.
Kao kreativan zadatak dobili su sastaviti svoje vlastito kratko pismo upućeno nekome od svojih ukućana ili prijatelja.
Učenici u predmetnoj nastavi ove su godine, uz prigodnu prezentaciju izrađenu u Adobe Sparku, imali priliku saznati osnovne stvari o filateliji, povijesnom razvoju i važnosti poštanskih maraka te razne druge zanimljivosti vezane za ovaj zanimljivi hobi u nestajanju.
Njihov zadatak bio je projektnog tipa: po odgledanoj prezentaciji mogli su napraviti sintezu predočenog im materijala i/ili provesti dodatno samostalno istraživanje o navedenoj temi te usvojeno/istraženo prezentirati autorskim digitalnim posterom i/ili autorskom digitalnom poštanskom markicom izrađenom u digitalnom alatu Canva.
Učenici su prethodno dobili uputu kako se valja registrirati te su se u slučaju bilo kakve poteškoće mogli, putem digitalne platforme Edmodo, obratiti knjižničarki, učiteljici Informatike L. Lempl ili predmetnim učiteljicama Hrvatskog jezika s kojima je ova međupredmetna suradnja osmišljena i provedena.
Neke od najuspješnijih radova, od ukupno pristiglih 200-tinjak, pogledajte u priloženoj fotogaleriji, a cjelokupnu završnu prezentaciju projekta potražite ovdje.
Nensi Čargonja Košuta, knjižničarka