« Studeni 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
U organizaciji Gradskog društva Crvenoga križa Rijeka, povjerenici riječkih škola i dječjih vrtića posjetili su u subotu, 23. studenoga, Edukacijski centar Hrvatskog Crvenog križa u Zagrebu. Imali su priliku razgledati prostor centra, družiti se s volonterima, upoznati se s programom terenske nastave za učenike sedmih i osmih razreda i sudjelovati na radionici pod nazivom „Priprema za izvanredne situacije“ u kojima su sudionici naučili kako upotpuniti torbu i potrepštine u slučaju potresa te što činiti u takvim trenutcima.
U 19. st. Florence Nightingale i Henry Dunant značajno su utjecali na osnivanje ove međunarodne organizacije pa su voditelji sudionike upoznali i s poviješću nastanka Crvenoga križa.
Edukativno-izložbeni prostor pomno je osmišljen i prilagođen djeci školskog uzrasta s didaktičkim materijalima koje učenici koriste tijekom obilaska i audio-vizualnim sustavom na kojemu se prezentiraju edukativni video i audio zapisi.
Kroz interaktivni i multimedijski edukativni sadržaj povezuju se međupredmetne teme građanskog odgoja i obrazovanja (teme ljudsko-pravne, društvene i kulturološke dimenzije) s modulima zdravstvenog odgoja (živjeti zdravo, prva pomoć) te teme iz povijesti koje se obrađuju u sklopu nastavnog plana i programa u sedmom razredu osnovne škole (pojava humanitarnih organizacija, osnivanje Međunarodnog pokreta Crvenog križa i Crvenog polumjeseca, istaknuti humanitarci u povijesti, Nobelova nagrada za mir, Ženevske konvencije itd.).
S obzirom na suvremene društvene okolnosti i sve veću opasnost od katastrofa poput potresa, požara, potopa i različitih epidemija, pozivaju se učitelji na uključivanje edukacijskih programa Crvenoga križa u organizirane terenske nastave.
Zrinka Terzić, vjeroučiteljica i povjerenik CK