« Veljača 2025 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 |
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 |
10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 |
17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 |
24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 1 | 2 |
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 |
Osnovna škola Srdoči počinje realizaciju Erasmus akreditacije grupnom mobilnosti učenika u Poljsku, točnije u područje grada Katowice. Škola domaćin nudi nam program koji obuhvaća ostvarenje nekoliko ciljeva navedenih u našoj akreditaciji. Tako ćemo se od 23. do 29. rujna baviti osnaživanjem europske dimenzije naše škole i njenih učenika i učitelja, usvajat ćemo nove metode učenja i poučavanja, a sve to u školi koja se već godinama može pohvaliti najvišom razinom integrativne nastave.
Prva mobilnost naše Erasmus akreditacije realizirana je kroz grupnu mobilnost 6 učenika i dvoje učitelja u školi u poljskom gradu Žory u periodu od 23. 09. do 28.09. 2023. Jedan od učitelja bio je u pratnji učenika, a drugi učitelj je boravio u školi u svojstvu učitelja kao promatrača nastave odnosno vršio je Job shadowing.
Ovom mobilnošću obuhvaćeni su ciljevi akreditacije – nove metode učenja i poučavanja i širenje europske dimenzije škole. Poljska škola partner ima nešto više od 500 učenika i jedna je od samo dvije integrativne škole u gradu od oko 60.000 stanovnika.
Naši učenici imali su nastavu svaki dan u trajanju od najmanje 3 školska sata nakon čega su uslijedile druge aktivnosti povezane sa školom od odnosno ciljevima mobilnosti.
Škola domaćin preferira sudjelovanje svojih učenika u nizu slobodnih aktivnosti koje potiču kretanje i rad rukama. U sklopu toga naši učenici sudjelovali su, između ostalog, i na planinarenju na planinu Uston, na školskoj radionici lončarije te u višesatnom obilasku nove gradske knjižnice koja spada u najkvalitetnije opremljene u Europi i predstavlja srce grada.
Oduševljenje knjižnicom je bilo nemoguće sakriti budući da takva u Hrvatskoj ne postoji. Stupanj funkcionalnosti i opremljenosti je gotovo nevjerojatan i svakako neočekivan za grad s ne tako velikim brojem stanovnika. Knjižnica je posebno važna za sve stanovnike grada zbog velikih tehnoloških mogućnost, ali i prebogatog knjižnog i m
ultimedijalnog fonda.
Učenike se potiče na što češće korištenje knjižnice u svrhu kvalitetnijeg sudjelovanja na nastavi.
U svrhu jačeg povezivan
ja učenika dviju škola realizirana su dva izleta, jedan cjelodnevni u Krakow koji je obuhvatio kulturno-povijesnu i etničku dimenziju partnerstva i jedan poslijepodnevni u Katowice, koji se temeljio na vršenju usporedbe dvije urbane sredine s različitim povijesnim iskustvima.
Na izletima su nas pratili učenici partnerske škole s učiteljem.
Učenici su odlično prihvatili svoje obaveze u okviru mobilnosti, suradnja s učenicima iz škole domaćina je bila kvalitetna, komunikacija je bila besprijekorna.
Kvalitetno su sudjelovali u nastavi bez vidljive jezične barijere i pokazali hrabrost, elokventnost i dobro znanje.