« Studeni 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
Svakog smo dana svjedoci nepredvidivih, a katkad i opasnih klimatskih promjena na našemu planetu. Godinama nas već upozoravaju na klimatske probleme i naša je obveza ponašati se odgovorno.I ove godine podsjećamo koliko je naša Zemlja lijepa i što možemo učiniti u njezinom očuvanju
Aktivnosti koje izdvajamo
1. Razvrstavajmo otpad u razredu i kod kuće
2.Sakupljajmo plastičnu ambalažu
3. Sudjelujmo u prikupljanju starog papira i baterija
4. Koristimo se platnenim vrećicama umjesto plastičnim
5. Štedimo vodu
6. Počistimo otpad oko škole i u svom okolišu
7. Štedimo energiju
8. Pješačimo i vozimo se biciklom umjesto automobilom
9. Posadimo drvo ili neku drugu biljku u školi i kod kuće
10. Posvojimo dupina ili neku drugu životinju i brinimo se o životinjama
11. Slikovnice ili knjige koje ne čitaš darujmo školskoj ili gradskoj knjižnici
12. Pronađmoi drugu namjenu starim odjevnim predmetima
13. Daruj nekom igračke kojima se ne igraš, nemoj ih baciti
14. Pridružimo se Zelenoj čistki 25. i 26. travnja. http://www.zelena-cistka.org/
15. Odazovimo se akciji u školi - Jedan učenik –jedan cvijet- . (23.i 24. travnja) Biljke će biti izložene u holu ,a poslije u učionicama ili presađene u okolišu škole.
Uz navedeno, vrijedni učenici 6.d s učenicima Eko patrole iskoristili su sat prirode u čišćenju okoliša škole i uređenju cvijeća. Likovna grupa izradila je plakate koji su postavljeni u holu škole. Učenici razredne nastave obilježili su Dan planeta Zemlje, literernim i likovnim radovima, te kroz nastavne sadržaje, a u petak 25. travnja sudjelovat će i u akciji čišćenja okoliša škole „Zelena čistka” i sadnji cvijeća oko škole. Pridružujemo i akciju sakupljanja starog papira i baterija koja će se također odvijati na isti dan, petak 25 travnja. Koordinatori aktivnosti su: R. Prijić, M. Jurin i A. Babić
Tekst: R. Prijić, prof.