« Studeni 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
Učenici trećih razreda, kao pravi učenici eko-škole cijeli mjesec ožujak posvećuju vodi.
Učionicu smo pretvorili u mini laboratorij i istraživali svojstva i stanja vode. Mjerili smo termometrom, koristili se epruvetama, hvataljkama, plamenikom,…Promatrali , zaključivali: voda se u prirodi pojavljuje u tri stanja, voda je otapalo, voda se nalazi u voću i povrću,…i još mnogo toga.
Jedan pokus nas je naročito iznenadio. Pokus s cvijećem i vodom. Cvijet koji je živo biće, kao i mi, treba vodu za rast i razvoj.
Slana morska voda nije pitka. Cvijet je nakon prvog dana uvenuo, stabljika omekšala nagrizanjem soli.
Zagađena voda štetno djeluje. Nakon dva dana cvijet se smežurao i uvenuo.
Cvijet bez vode dva dana je odolijevao slabostima. Treći dan je umro.
Zaključak: Bez pitke vode i ako zagadimo ovu pitku vodu što pijemo od čega i kako ćemo živjeti? Što će nam se dogoditi? – Isto što i s ovim cvjetovima???
22. ožujka obilježavamo Dan voda.
Čuvajmo vodu kako ne bismo u budućnosti bili žedni!
Izvor: Marija Jurin, učiteljica