preskoči na sadržaj

Osnovna škola "Srdoči" Rijeka

Login
Mali novinari

Raspored informacija

    

    

 

Prehrana učenika

DOKUMENTI ŠKOLE

Kalendar
« Studeni 2024 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
28 29 30 31 1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 1
2 3 4 5 6 7 8
Prikazani događaji

Pitanja i odgovori
 Naslov: FAQ

  • Naj 10 pitanja

  • Nedavna pitanja

  • Arhiva pitanja
Dabar 2017.

 

Brojač posjeta
Ispis statistike od 6. 10. 2012.

Ukupno: 1042895
Ovaj mjesec: 7400
Ovaj tjedan: 169
Danas: 169
Vijesti
Povratak na prethodnu stranicu Ispiši članak Pošalji prijatelju
USAVRŠAVANJE RAVNATELJA OSNOVNIH ŠKOLA
Autor: Nensi Lučić Kinkela, 21. 3. 2013.

Kultura škole

U organizaciji Agencije za od­goj i obrazovanje u Vodicama je od 11. do 13. ožujka održan stručni skup za ravnatelje osnovnih škola. Na skupu je sudjelovalo gotovo sedamsto ravna­telja iz osnovnih škola Republike Hrvatske što dokazuje velik interes i želju ravnatelja  da stječu kompetencije nužne za obavljanje posla ko­jim se bave.


Skup je otvorio Vinko Filipović, ravnatelj Agencije za od­goj i obrazovanje, koji je naglasilo da su ravnatelji osobe s kojima sve počinje i završava u školskom susta­vu te da bez stručnog usavršavanja ne samo ravnatelja nego i svih osta­lih prosvjetnih djelatnika ni najbolje strategije neće biti kvalitetno prove­dene.

                Ankica Nježić, pomoćnica ministra znanosti, obrazovanja i sporta, ista­knula je da su ravnatelji tijekom svog školovanja, a i tijekom rada imali prilike spoznati što je to kultura ško­le te da kultura škole ovisi o izravno samim ravnateljima.

Uspjeh i kultura škole utječu na promjene u obrazovnom sustavu i taj utjecaj je uzajaman, a na kulturu škole utječu svi sudioni­ci odgojno-obrazovnog procesa, svi zaposlenici škole, kao i brojni čimbe­nici školskog okruženja.Ankica Nježić spomenula i neke promjene koje je pokrenulo Ministarstvo znanosti, obrazovanja i sporta, ponajprije uvo­đenje međupredmetnih kurikuluma građanskog i zdravstvenog odgoja koji su u eksperimentalnoj proved­bi, imenovano je Nacionalno vijeće za odgoj i obrazovanje, a pokrenuta je i izrada Strategije razvoja obrazo­vanja, znanosti i tehnologije.

Mi­nistarstvo priprema i pokreće neke aktivnosti koje od njega traže i škole i roditelji i to zaustav­ljanje nasilja u školama, osna­žiti učitelje i nastavnike za što kva­litetniji rad. Moramo izgrađivati školu čija će kultura biti prepoznatlji­va u lokalnoj zajednici, školu u kojoj učitelji, učenici i roditelji zajednički rade na dobrobiti učenika i njegovoj uspješnosti, školu u kojoj će se poti­cati kvalitetna komunikacija između svih čimbenika odgojno-obrazovnog procesa, školu koja učeniku pruža osjećaj zadovoljstva i prihvaćenosti, školu u kojoj je svaki učenik uspje­šan i zadovoljan, u kojoj vlada mir i harmonija, a ne strah od nasilja - za­ključila je Ankica Nježić.

Ravnatelji su imali priliku posluša­ti brojna plenarna predavanja. O vrš-njačkom nasilju u školama govorila je Sena Puhovski, o kulturi škole dr. se. Vladimir Jurić, o kulturi komu­nikacije Mirela Španjol Marković, o strategiji razvoja obrazovanja i zna­nosti dr. se. Neven Budak, o kulturi škole i građanskom odgoju Nevenka Lončarić Jelačić, o specifičnosti­ma škola i popisima o poduzimanju mjera zaštite prava učenika i radnika škole Zdenka Čukelj, o sigurnosti učenika u online okruženju Rena-ta Ivanković, a o primjeni propisa u sustavu osnovnog školstva Olivera Marinković.

Nešto više možete pročitati na sljedećem linku:

http://www.azoo.hr/index.php?option=com_content&view=article&id=4651:uloga-ravnatelja-u-stvaranju-i-mijenjanju-kulture-kole-&catid=287:ravnatelji&Itemid=478





[ Povratak na prethodnu stranicu Povratak | Ispiši članak Ispiši članak | Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju ]
preskoči na navigaciju