« Studeni 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
Ovo je treća školska godina u kojoj se realizira ovaj projekat. Za OŠ „Srdoči“ su i u ovoj školskoj godini osigurana sredstva za dva pomoćnika u nastavi za učenike četvrtog razreda.
Pomoćnici u nastavi započeli su s radom 03.rujna 2012. godine.
Osnovne zadaće pomoćnika u nastavi su svakodnevna podrška učeniku s posebnim odgojno-obrazovnim potrebama u razrednom odjelu direktnim radom. Učeniku se pomaže u uključivanju u razredni kolektiv, pomaže mu se u savladavanju socijalno-psiholoških prepreka i nastavnih sadržaja. U suradnji s učiteljem pomoćnik sudjeluje u kreiranju nastavnih ciljeva i zajednički razrađuje IOOP-e (Individualizirani odgojno-obrazovni program). Uključuje se u rad škole kroz suradnju s ostalim učiteljima, a sve u svezi poboljšanja uvjeta školovanja učenika s posebnim potrebama. Pomoćnik u nastavi pruža direktnu podršku u trajanju od 4 sata dnevno, odnosno 20 sati tjedno. Kako pomoćnik dolazi u neposredan kontakt i s ostalim učenicima u razrednom odjelu, pomaže cijelom kolektivu, te na taj način učitelju olakšava rad. Krajnji cilj je omogućivanje učenicima s posebnim obrazovnim potrebama ravnopravno sudjelovanje u svim aspektima nastavnih sadržaja.
Smatramo da je uključivanje pomoćnika u nastavu pozitivno utjecalo na prihvaćanje učenika s posebnim potrebama od strane vršnjaka kao i na obrazovna postignuća. Olakšalo je svakodnevni rad učitelja u razrednom odjelu i pridonijelo kvalitetnijoj realizaciji nastavnog procesa. Realizaciju ovog Projekta bilo bi nužno podržati i u slijedećoj školskoj godini.
Koordinator u Projektu „Pomoćnici u nastavi-podrška integraciji učenika s teškoćama“ je psihologinja škole Nataša Buzarinov, prof.