preskoči na sadržaj

Osnovna škola "Srdoči" Rijeka

Login
Mali novinari

Raspored informacija

    

    

 

Prehrana učenika

DOKUMENTI ŠKOLE

Kalendar
« Studeni 2024 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
28 29 30 31 1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 1
2 3 4 5 6 7 8
Prikazani događaji

Pitanja i odgovori
 Naslov: FAQ

  • Naj 10 pitanja

  • Nedavna pitanja

  • Arhiva pitanja
Dabar 2017.

 

Brojač posjeta
Ispis statistike od 6. 10. 2012.

Ukupno: 1042895
Ovaj mjesec: 7400
Ovaj tjedan: 169
Danas: 169
Vijesti
Povratak na prethodnu stranicu Ispiši članak Pošalji prijatelju
Projekt „Pomoćnici u nastavi - podrška integraciji učenika s teškoćama“
Autor: Nensi Lučić Kinkela, 2. 10. 2012.

Ovo je treća školska  godina u kojoj se realizira ovaj projekat.  Za OŠ „Srdoči“ su i u ovoj školskoj godini osigurana sredstva za dva pomoćnika u nastavi za učenike četvrtog razreda.

                    Pomoćnici u nastavi započeli su s radom 03.rujna 2012. godine.

                    Osnovne zadaće pomoćnika u nastavi su svakodnevna podrška učeniku s posebnim odgojno-obrazovnim potrebama u razrednom odjelu direktnim radom. Učeniku se pomaže u uključivanju u razredni kolektiv, pomaže mu se u savladavanju socijalno-psiholoških prepreka i nastavnih sadržaja. U suradnji s učiteljem pomoćnik sudjeluje u kreiranju nastavnih ciljeva i zajednički razrađuje IOOP-e (Individualizirani odgojno-obrazovni program). Uključuje se u rad škole kroz suradnju s ostalim učiteljima, a sve u svezi poboljšanja uvjeta školovanja učenika s posebnim potrebama. Pomoćnik u nastavi pruža direktnu podršku u trajanju od 4 sata dnevno, odnosno 20 sati tjedno. Kako pomoćnik dolazi u neposredan kontakt i s ostalim učenicima u razrednom odjelu, pomaže cijelom kolektivu, te na taj način učitelju olakšava rad. Krajnji cilj je omogućivanje učenicima s posebnim obrazovnim potrebama ravnopravno sudjelovanje u svim aspektima nastavnih sadržaja.

                      Smatramo da je uključivanje pomoćnika u nastavu pozitivno utjecalo na prihvaćanje učenika s posebnim potrebama od strane vršnjaka kao i na obrazovna postignuća. Olakšalo je svakodnevni rad učitelja u razrednom odjelu i pridonijelo kvalitetnijoj realizaciji nastavnog procesa. Realizaciju ovog Projekta bilo bi nužno podržati i u slijedećoj školskoj godini.

Koordinator u Projektu „Pomoćnici u nastavi-podrška integraciji učenika s teškoćama“ je psihologinja škole Nataša Buzarinov, prof.






[ Povratak na prethodnu stranicu Povratak | Ispiši članak Ispiši članak | Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju ]
preskoči na navigaciju