« Studeni 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
U nedjelju, 27. svibnja, učenici 3. a i 3. b razrednog odjela uputili su se u prekrasno malo mjesto nedaleko Ravne Gore- Staru Sušicu. Osim prirodnih ljepota, Stara Sušica poznata je i po srednjovjekovnom dvorcu prenemijenjenom u dječje odmaralište „Dvorac Stara Sušica” u kojem su učenici bili smješteni.
Škola u prirodi dio je redovne nastave, a njezina obrazovna i odgojna uloga je vrlo važna za uzrast učenika razredne nastave. U Školi u prirodi učenici su stekli znanja na zaista poseban način, prateći sve prirodne promjene u pravom smislu riječi te uočavajući njihove međusobne uzročno-posljedične odnose. Posjetili smo obiteljsku farmu krava, a teta farmerica ljubazno nas je ugostila te strpljivo objasnila sve što nas je zanimalo. Osim vrlo korisnih informacija i znanja koje nam je prenijela, osvojila nas je i svojim ukusnim mliječnim delicijama. Jedan smo dan proveli i s lovcem koji nas je vodio šumom te pokazao i objasnio čudesan svijet koji se u njoj krije. Pričao nam je o biljkama, životinjama, utjecaju čovjeka, njihovoj međusobnoj povezanosti te brizi lovaca za divlje životinje. Pokazao nam je tragove životinja, njihova hranilišta, ali i ukazao na opasnosti koje se u šumi kriju. Uočavanjem odnosa u prirodi učenici su stekli osnovne spoznaje o samoj prirodi, odnosu čovjeka prema prirodi te važnost suživota čovjeka i prirode. Iz svega toga proizlazi i jedna važna zadaća Škole u prirodi, a to je humani odnos prema prirodi i razvoj ekološke svijesti. Osim nastavnih sadržaja, učenici su, zajedno sa svojim učiteljicama, Brankom Hinić i Vericom Ćorković, uživali i u sportsko- rekreacijskim sadržajima te nezaobilaznim umjetničko- stvaralačkim aktivnostima. Inspiraciju smo crpili iz prirode, igre, prijateljstva te zajedničkih zgoda.
Pjesme, plesa, igre i smijeha nije nedostajalo, a za odličnu atmosferu pobrinuli su se animatorica i ljubazno osoblje Dvorca koje nam je pripremalo ukusne specijalitete te brinulo o čistoći prostora u kojem smo boravili. Škola u prirodi omogućila je bolje upoznavanje učitelja s učenicima, te samih učenika međusobno. Takav život i rad u zajednici omogućio je učenicima stjecanje radnih navika, poštivanje dogovora i pravila zajedničkog života te izvršavanje preuzetih dužnosti i obveza.
U petak, 1. lipnja, u popodnevnim satima, uslijedio je povratak u Rijeku. Osim prtljage, sa sobom smo ponijeli i nezaboravne trenutke koje ćemo zauvijek pamtiti.
Pripremila: učiteljica Verica Ćorković