preskoči na sadržaj

Osnovna škola "Srdoči" Rijeka

Login
Mali novinari

Raspored informacija

    

    

 

Prehrana učenika

DOKUMENTI ŠKOLE

Kalendar
« Studeni 2024 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
28 29 30 31 1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 1
2 3 4 5 6 7 8
Prikazani događaji

Pitanja i odgovori
 Naslov: FAQ

  • Naj 10 pitanja

  • Nedavna pitanja

  • Arhiva pitanja
Dabar 2017.

 

Brojač posjeta
Ispis statistike od 6. 10. 2012.

Ukupno: 1042901
Ovaj mjesec: 7406
Ovaj tjedan: 175
Danas: 175
Vijesti
Povratak na prethodnu stranicu Ispiši članak Pošalji prijatelju
Obavijest o održavanju info-dana
Autor: Nensi Čargonja Košuta, 4. 10. 2021.

Poštovani roditelji,
u ovoj školskoj godini planiramo nastaviti s dobrom praksom razmjene informacija između predmetnih učitelja i roditelja kroz info-dan koji smo dužni prilagoditi epidemiološkim mjerama na snazi.
Info dan u pravilu planiramo svakog prvog četvrtka u mjesecu, od 17:00 do 18:30 sati.
Budući da kao velika škola, velikog kolektiva, ne možemo dozvoliti neograničen broj roditelja u prostorijama škole (iako se radi o vremenskom periodu kada nema učenika u školi) molimo roditelje da obavezno najave svoj dolazak predmetnom učitelju na mail koji je naveden u tablici
Najave roditelja primamo do srijede u 14:00 sati kako bismo utvrdili broj roditelja koji žele prisustvovati na info danu.
Povratno će dobiti točan termin informacija od učitelja kod kojeg su tražili informacije. Također molimo roditelje da poštuju predviđenih 10 minuta po učitelju.
Napominjemo da se predmetne informacije ne odnose na roditelje učenika razredne nastave za koje će učiteljice organizirati individualne poslijepodnevne termine o kojima će ih izvjestiti.
 
U četvrtak, 7. listopada, provodimo prvi ovogodišnji info-dan iz kojeg ćemo izvući potrebu da isti organiziramo u dva različita termina (prvi i treći četvrtak za dvije skupine učitelja). Također podsjećamo roditelje da su svi učitelji odredili i jutarnje termine jednom tjedno na koje pozivamo roditelje da se uključe, naravno sukladno objektivnim mogućnostima.
Svi roditelji koji dolaze, ulaze u prostor škole isključivo na glavni ulaz te su se dužni upisati u evidencijsku listu, izmjeriti tjelesnu temperaturu (liste i toplomjer te dežurstvo djelatnika osigurani su na samome ulazu) te cijelo vrijeme boravka u školi nositi zaštitnu masku.
Molimo da svoje zadržavanje u prostorijama škole svedete na minimum kako bismo smanjili sve potencijalne rizike.
Hvala na razumijevanju.
(Svi potrebni podaci su u priloženoj tablici, za sljedeći info dan izlazimo sa novom najavom i uvjetima provođenja).
 
Stručna služba škole



Priloženi dokumenti:
predmetne_informacije_21_22_(1).pdf (269.80 KB)


[ Povratak na prethodnu stranicu Povratak | Ispiši članak Ispiši članak | Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju ]
preskoči na navigaciju