« Studeni 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
U ponedjeljak, dana 14.03.2016. organiziran je susret predškolaca iz DV ,,Snjeguljica¨ s učenicima 2.b. pod vodstvom prof. Margarete Gavran. Dočekao nas je ravnatelj škole te srdačno pozdravio i potaknuo na uspješan rad. S obzirom da se radi o dvije Eko škole – učenici su djeci iz vrtića otpjevali svoju eko himnu, a potom su djeca koja se nalaze u programu predškole učenicima otpjevali svoju. Kroz integrirani sklop aktivnosti tijekom dva nastavna sata obrađena je tema "Isus me uči voljeti prijatelje, prirodu i domovinu". Tijekom rada do izražaja je došlo suradničko učenje pri čemu su učenici pomagali djeci predškolske dobi. Vrtićka djeca imala su priliku vidjeti kako izgleda škola, doživjeti zvuk školskog zvona te vidjeti neke svoje prijatelje koji su bili polaznici vrtića. Veliko iznenađenje bile su velike klupe, veliki stolci te ploča i kreda. Za kraj je učiteljica 2.b, Gordana Vukić pozvala svu djecu i prisutne da otpjevaju i otplešu pjesmu "Prijateljstvo".
Iako još uvijek u Republici Hrvatskoj nije sustavno propisana suradnja između vrtića i škole na malobrojnim konkretnim primjerima iz prakse mogu se uočiti važnosti međusobne suradnje i zajedničkog djelovanja. Iz perspektive djeteta pred polazak u školu važnost ovog susreta ogleda se u povezivanju dvije važne dimenzije djetetovog života – sadašnjeg (vrtića) i budućeg (škola) okruženja. Naime, dječji vrtić i osnovna škola se u ostvarivanje odgojno-obrazovnog procesa razlikuju u metodama, oblicima i sredstvima, ali ih povezuje zajednički cilj i zadaci odgoja, što čini temelj izgradnje jedinstvenog kontinuiranog odgojno-obrazovnog rada koji osigurava prijelaz iz predškolskog u školsko razdoblje (Uzelac, 1981). Vrlo je važno omogućiti lakši prijelaz iz jedne u drugu institucionalnu sredinu na način da se djeci omogući pozitivan doživljaj novog okruženja. Razmjena informacija između učitelja i odgajatelja iznimno je važan činitelj uspješnog prijelaza djeteta u školsku sredinu. Vrtić i škola planiraju daljnje razvijanje pozitivnih odnosa i upoznavanje međusobne kulture kao i udaljavanje od tradicionalnog okvira pri prijelazu iz jednog sustava u drugi.
Pripremile vjeroučiteljice i odgajateljice DV "Snjeguljica".