« Studeni 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
Jednoga dana, dječak Luka je pronašao škrinju u potkrovlju kuće. U njoj je ugledao fotografije djeda kojega nikada nije upoznao, bakin molitvenik, naočale i stare knjige. Shvatio je da se radi o škrinji uspomena njegove obitelji.
Tako i naš hrvatski narod, koji boravi na ovim prostorima od sedmoga stoljeća, ima svoju škrinju povijesti. Zavirili smo u nju 4. ožujka i pronašli mnoštvo kulturnih spomenika.
Bila je to prigoda da se obilježi Međunarodni dan materinskog jezika (21.veljače) kojemu je cilj unaprijeđivanje, učenje i razvoj jezika te njegovanje jezične i kulturne različitosti.
Ostvarena je korelacija u nastavi Hrvatskog jezika, Likovne kulture i Katoličkog vjeronauka.
Učenici su imali prilike pisati glagoljicom, crtati glagoljska slova tušem ili olovkom, a na nastavi vjeronauka upoznali su hrvatske kršćanske korijene. Projektni dan je završio izložbom na kojoj su učenici mogli vidjeti gipsane replike: Bašćansku ploču, Višeslavovu krstionicu, pralik Gospe Velikoga zavjeta, sarkofag i svjetiljke iz Salone, itd.
Priredile učiteljice: Đurđica Trbović i Zrinka Terzić