« Studeni 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
Cilj mjere je nezaposlenim osobama bez radnog iskustva u zanimanju za koje su završile školovanje osigurati ulazak na tržište rada kroz stručno osposobljavanje za rad bez zasnivanja radnog odnosa; neovisno o tome je li stručni ispit ili radno iskustvo, zakonom ili drugim propisom utvrđeno kao uvjet za obavljanje poslova radnog mjesta određenog zanimanja.
U školi su trenutačno na stručnom osposobljavanju dvije učiteljice razredne nastave: Vanja Modrušan i Matea Dobrović, a u listopadu 2015. su nam se pridružili i Marko Kovačić, prof. matematike i informatike te Ana Magaš, učiteljica razredne nastave.
Tijekom stručnog osposobljavanja, pripravnicima se dodijeljuju mentori s kojima provode najviše vremena te im isti demonstriraju poželjne i tražene osobine i poslove. Mentor može provoditi stručno osposobljavanje za rad za maksimalno tri osobe.
Mentor je osoba iste kvalifikacije, razine obrazovanja, a mora imati najmanje pet godina radnog iskustva na poslovima za koje mentorira ukoliko ne ispunjava uvjet kvalifikacije i razine obrazovanja.
pripremila:
Petra Berlot, školska pedagoginja