« Studeni 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
Produženi boravak je neobavezni organizirani oblik odgojno-obrazovnog rada koji se provodi nakon nastave i ima svoje socijalne, odgojne, pedagoške i zdravstvene vrijednosti.
Svrha PB-a je organizirati skrb o učenicima od 1. do 4. razreda koji polaze redovne razredne odjele u predmetno-satnom sustavu.
Cilj je omogućiti djetetu ispunjen život u školi i otkriti njegove pune potencijale kao jedinstvene osobe. Istraživati, proučavati, podučavati i pomagati su radnje koje će omogućiti razvoj djeteta kao socijalnog bića koje će na taj način pridonijeti društvu. Kroz izmjenu igre, učenja i dnevnih razrednih obaveza cilj je djecu pripremiti za cjeloživotno učenje (učiti kako učiti)
Zadaci PB-a su usvojiti sadržaje iz nastave hrvatskog jezika, prirode i društva i matematike te steći radne navike i usvojiti pravila ponašanja.
Produženi boravak je neobavezni organizirani oblik odgojno-obrazovnog rada koji se provodi nakon nastave i ima svoje socijalne, odgojne, pedagoške i zdravstvene vrijednosti.
Svrha PB-a je organizirati skrb o učenicima od 1. do 4. razreda koji polaze redovne razredne odjele u predmetno-satnom sustavu.
Cilj je omogućiti djetetu ispunjen život u školi i otkriti njegove pune potencijale kao jedinstvene osobe. Istraživati, proučavati, podučavati i pomagati su radnje koje će omogućiti razvoj djeteta kao socijalnog bića koje će na taj način pridonijeti društvu. Kroz izmjenu igre, učenja i dnevnih razrednih obaveza cilj je djecu pripremiti za cjeloživotno učenje (učiti kako učiti)
Zadaci PB-a su usvojiti sadržaje iz nastave hrvatskog jezika, prirode i društva i matematike te steći radne navike i usvojiti pravila ponašanja.
ORGANIZACIJA RADA PRODUŽENOG BORAVKA
U našoj školi produženi boravak je organiziran u 2 homogene i 1 heterogenoj skupini učenika. Skupinu 1.-ih, razreda vode učiteljice Mila Iskra (1.a i 1.b) i učiteljica Mirjana Komazec (1.c i 1.d) Heterogenu skupinu učenika (2.i 3.) razreda vodi učiteljica Deborah Lukić.
Vrijeme produženog boravka počinje nakon redovne nastave u trajanju od 10.40 sati do 16.30. sati. Tu se izmjenjuje vrijeme odmora, pisanje zadaće i slobodno organizirano vrijeme.
RASPORED AKTIVNOSTI U PRODUŽENOM BORAVKU
10.40.-12.20 Dolazak učenika u učinoci PB-a, odmor, igre po vlastitom interesu i priprema za rad
12.20. Ručak
13.-14.30. Pisanje domaće zadaće, ponavljanje i vježanje nastavnih sadržaja
14.30.-15. Užina
15.-16.30. Ogranizirano slobodno vrijeme, izvannastavne aktivnosti, rekreacija, igre po slobodnom izboru, društveno koristan rad
Program organiziranog slobodnog vremena se provodi u 7 područja rada:
Jezično – komunikacijsko područje
Matematičko područje
Prirodoslovno područje
Tehničko – informacijsko područje
Društveno – humanističko područje
Umjetničko područje
Tjelesno – zdravstveno područje
U slučaju otkazivanja ručka (bolest, godišnji odmor roditelja) javiti isključivo na službeni broj PB-a u vremenskom period do 12 sati dan prije. Takoder i povratak djetete je neophodno prijaviti.
099/1938068
Ukoliko roditelj nije u mogućnosti preuzeti dijete do 16.30 organizira se dežurstvo do 17 sati te je sva kašnjenja nužno javiti na službeni broj PB ili nadležnoj učiteljici.
PREHRANA
Naša škola nudi odgovarajući školski jelovnik (pravilna i zdrava prehrana) s obavezno jednom voćkom dnevno. Učenici primaju 2 obroka te imaju stalnu dostupnosti pića (vode i soka).