preskoči na sadržaj

Osnovna škola "Srdoči" Rijeka

Login
Mali novinari

Raspored informacija

    

    

 

Prehrana učenika

DOKUMENTI ŠKOLE

Kalendar
« Studeni 2024 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
28 29 30 31 1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 1
2 3 4 5 6 7 8
Prikazani događaji

Pitanja i odgovori
 Naslov: FAQ

  • Naj 10 pitanja

  • Nedavna pitanja

  • Arhiva pitanja
Dabar 2017.

 

Brojač posjeta
Ispis statistike od 6. 10. 2012.

Ukupno: 1042895
Ovaj mjesec: 7400
Ovaj tjedan: 169
Danas: 169
Vijesti
Povratak na prethodnu stranicu Ispiši članak Pošalji prijatelju
Realizacija programa promocije zdravlja i osobnog razvoja
Autor: Violeta Odorčić, 19. 12. 2014.

TRENING  ŽIVOTNIH VJEŠTINA

10 godina provođenja Programa

   Živimo u svijetu punom izazova. Da bi smo se uspješno mogli nositi s različitim životnim situacijama potreban nam je određen skup vještina koje nazivamo „životnim vještinama“. Škola je prepoznala važnost tih vještina koje su nužno potrebne za zdrav i uspješan život. Namjena programa je poboljšati vještinu odupiranja vršnjačkom pritisku, povećati učestalost korištenja aktivnih strategija suočavanja sa stresom, poboljšati komunikaciju između učenika i smanjiti pozitivne stavove i očekivanja u korištenju sredstava ovisnosti i slično. Ove godine slavimo 10 godina provođenja programa .S provođenjem smo započeli 2004./2005. godine kao jedna od 3 eksperimentalne škole grada Rijeke. Program se na početku provodio u 6. i  7. razredima, od  2009. na 2010. godinu proširilo se na 4. razrede.   

   Od   2012./2013. godine program je proširen i  na 5. razrede. Danas su u programu uključeni svi učenici od 3. do 7. razreda. Program realiziraju učitelji na satu zajednice učenika uz superviziju koordinatora. Dva puta godišnje organizira se dvodnevna realizacija koja je popraćena nizom istaknutih stručnjaka. Prošle školske godine bila nam je želja ispitati zadovoljstvo tj. prihvaćanje programa od strane nasih korisnika (učenika). Anonimno smo ispitali 65% učenika uključenih u program.

Postavili smo im sljedeća pitanja:

1.Koliko su vam zanimljive radionice TŽV programa?(DA/NE)?

2.Ukoliko je odgovor NE, što bi pomoglo?

3.Koliko vam pomaže u osobnom rastu i razvoju?

4.Procijenite kvalitetu radionice ocjenom od  1 do 5.

   Najzanimljivije radionice su učenicima u 3. razredu, njih 83% odgovorilo je DA. Najmanje zanimljive radionice su učenicima šestih razreda (18%). U 7. razredu ponovno raste interes za radionice što bi se moglo argumentirati činjenicom da su djeca razvijala i prepoznala važnost treniranja vještina. Proces je potreban da bi došlo do promjene.   

Pedeset i sedam posto svih ispitanih učenika smatra da im radionice pomažu u osobnom rastu i razvoju. Pedeset i tri posto svih ispitanih radionice su ocijenili ocjenom odličan, 29% ocjenom vrlo dobar itd. Analizom odgovora po razredima najveća odstupanja u korist nižih vrijednosti imamo kod učenika šestog razreda (M=3.3) .Najviše veseli činjenica što se prosječna ocjena procijenjene kvalitete diže u 7. razredima (M=4.8) .Slijedom navedenoga proizlazi da su učenici 7. razreda najzadovoljniji programom što ujedno predstavlja potvrdu da radimo dobro. Ove školske godine u program je uključen 431 učenik ili 62% svih učenika škole.

Nataša Buzarinov, psihologinja škole






[ Povratak na prethodnu stranicu Povratak | Ispiši članak Ispiši članak | Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju ]
preskoči na navigaciju