« Studeni 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
Vanjsko vrednovanje Školskih programa prevencije ovisnosti provodi se u svim školama Grada Rijeke od školske 2008/09. godinu.
Vanjsko vrednovanje provodi se u suradnji s Upravnim odjelom za zdravstvenu zaštitu i socijalnu skrb PGŽ i Institutom za društvena istraživanja u Zagrebu. Istraživanjem rizičnih ponašanja učenika osnovnih škola PGŽ dobiveni su rezultati temeljem kojih je OŠ «Srdoči» krenula u izradu Školskog razvojnog plana. Školski razvojni plan izrađuje se za svaku školsku godinu a samo je dio aktivnosti koji se realizira kroz rad s učenicima, učiteljima i roditeljima u sklopu Školskog programa prevencije ovisnosti. Prioritetno područje koje je potrebno unaprijediti u Šk. 2009./2010. god. je područje samopoimanja učenika. Osnovni cilj koji se želi ostvariti je povećati broj učenika petog razreda s prosječnim i visokim samopoštovanjem. Samopoštovanje je odraz slike o sebi. Sliku o sebi stvaramo i razvijamo tijekom cijelog života, ali je srednje djetinjstvo razdoblje u kojem djeca prvi puta stvaraju složene procjene o tome koliko vrijede u odnosu na to tko su i što su. Nisko samopoštovanje često je praćeno ozbiljnim psihološkim problemima. Nerjetko negativno viđenje sebe otvara put za depresivnost, a isto tako snažno se odražava i na akademski uspjeh.
U svezi realizacije Školskog razvojnog plana, škola je pripremila radionice za učenike petih razreda, roditelje i učitelje.
Koordinator Školskog programa prevencije ovisnost je psihologinja škole Nataša Buzarinov.