« Studeni 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
U sklopu ovogodišnjih Dana škole i ove je godine, 29. svibnja, održan tradicionalni školski Projektni dan. Prilika je to kojom u holu škole predstavimo razne (nove) aktivnosti i projekte u kojima su tijekom školske godine na izmaku sudjelovali naši učenici i kakve su sve uspjehe polučili.
Ovogodišnji Projektni dan bio je jedan od najobimnijih u proteklih nekoliko godina. Predstavljeno je čak 12 različitih aktivnosti i projekata i to redom:
Projekt „Čitajmo zaboravljene knjige“ : Dora, Ema, Una, Chiara, Lukas i Niko iz 2.b otvorili su nam predstavljanje scenskom igrom koja je izvedena na završnici ovogodišnjeg projekta Čitajmo zaboravljene knjige u Zagrebu, 10. svibnja, nakon što su se cijele godine bavili knjigom „Sretni cvrčak“. Mentorice su im bile učiteljica Gordana Vukić i školska knjižničarka.
Kulturno-povijesnu baštinu naše Županije uz pomoć raznih plakata predstavile su nam Ema Sušanj, Mia Šulić, Lada Jadro, Lorena Mešanović, Lorena Aleksić i Ena Jeremić, učenice 3.b. Mentorica im je bila njihova učiteljica Ana Baretić.
Učenici 2. i 3. razreda, polaznici Školske zadruge, uz pomoć svoje mentorice Irine Jakačić predstavili su neke od svojih ovogodišnjih radova (oslikane šalice i slike tehnikom curlinga) i smotri na kojima su sudjelovali.
U nastavku su predstavljene i aktivnosti Građanskog odgoja i obrazovanja koje s učenicima viših razreda provode Irena Ritterman i Dea Bukvić Bolanča.
Uslijedilo je predstavljanje čak nekoliko eTwinning projekata u kojima su naši učenici bili uključeni tijekom 2023./2024. Prvi je bio "Stoti dan škole" proveden u produženom boravku…
… a kad su već bili na pozornici „mali produženci“ predstavili su nam i njihov ovogodišnji rad PB direkt, nastao povodom obilježavanja Svjetskog dana televizije. Mentorica im je bila učiteljica Petra Skočić.
Slijedeći eTw projekt proveden je u višim razredima, a riječ je bila o projektu AI to A+. Mentorica u istome bila je Irena Ritterman, a prezentirala je jedna od sudionica projekta, Lara Košuta (7.a).
Idući eTw projekt: Uz čitanje riječi rastu 4, predstavila je Paola Katunar (6.b). Razne zanimljive (suradničke) aktivnosti učenici tog razreda proveli su pod mentorstvom Irene Ritterman.
Aktivno učenje u knjižnici kroz 2023./2024. bilo je sljedeće izlaganje u kojem je školska knjižničarka Nensi Čargonja Košuta izložila kratak presjek svih aktivnosti realiziranih u knjižnici tijekom ove godine.
Prezentaciju o umnim mapama predstavila je učenica Kira Pejčić Rajnović (5.b) kojom je, vlastitim primjerom, željela potaknuti učenike na ovaj kreativan i učinkovit način učenja i usvajanja gradiva.
Učenica Klara Slipšević (7.a) predstavila je i ovogodišnje zavidne sportske uspjehe. Istaknula je iznimne plasmane naših učenika na prvenstvima u futsalu, atletici, gimnastici i mnogim drugim sportovima u kojima su se natjecali tijekom ove godine. Mentorica im je bila Ivana Turkalj.
Ovogodišnji Projektni dan zaključen je najobimnijim projektom u koje su tradicionalno uključeni učenici 7. i/ili 8. razreda. O Erasmus+ iskustvu u 2023./2024. i posjetu Poljskoj izvijestila je Klara (7.a), a voditeljica ovogodišnjih Erasmus aktivnosti bila je Dubravka Poljak.
Nadamo se da će i Projektni dan 2025. biti jednako obiman i zanimljiv.
Nensi Čargonja Košuta, stručna suradnica knjižničarka