« Studeni 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
Dana 18. travnja u školskoj knjižnici održana je 3. sjednica Vijeća učenika. Većina predstavnika razrednih odjela okupila se kako bi zajedno, u samo 45 minuta, raspravljali o važnim temama za njih i za školu.
Na prvoj su se sjednici članovi Vijeća većinski izjasnili kako imaju želju pridonijeti uređenju okoliša škole, konkretno, školske Vrtače koja je dolaskom toplijih dana gotovo svakodnevno u uporabi. Na ovoj je sjednici raspravrljano o koracima koje je prethodno potrebno poduzeti kako bi svi učenici koji žele mogli sigurno sudjelovati, a istodobno ostvarili cilj. Saslušani su zanimljivi i konkretni prijedlozi, a sama akcija se planira realizirati u sljedećih mjesec dana, ovisno o organizacijskim i vremenskim prilikama. O istoj će svi zainteresirani učenici (i roditelji) biti pravodobno obaviješteni.
Nadalje, bilo je riječi i o tome što čini kvalitetnu školu. Učenici su, uz neke izazove koje je navela socijalna pedagoginja, pokazali veliku osviještenost prema školi i svim njezinim segmentima. Tako se raspravljalo o grijanju, informatičkoj opremi i odnosi članova nekih razreda prema članovima drugih
razreda.
Svi izrečeni prijedlozi i pitanja su zabilježeni te će se na njih osvrnuti na idućoj sjednici planiranoj u svibnju.
Za sam kraj, učenici su dobili mali izazov. Budući da je iskrena komunikacija često najbolji ključ za svaki problem i najefektivnija prevencija, učenici su izazvani da probaju dnevno sebi i svojim roditeljima postaviti pitanje: „Što ti je bilo najvažnije u današnjem danu?“ Jednostavno pitanje prilika je za povezivanje i razgovor o važnim sitnicama koje često ostaju zaboravljene u brzini kojom prolazimo kroz dan. Učenici su navedeno pitanje trebaju postavljati minimalno 4 dana u nizu. Hoće li uspjeti ili ne – saznat ćemo na idućoj sjednici.
Dora Škarica, soc. ped.