« Studeni 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
U tjednu od 9. do 15. listopada učenici 2.c i 3.c razreda su u produženom boravku proveli niz aktivnosti na temu mentalnog zdravlja. Kroz prezentaciju su se upoznali s neobičnom čarapom „Čarapanko“. Čitajući istoimenu priču (uz odgovarajuću glazbu), učenici su se upoznali s glavnim likom, njegovim strahovima i situacijama u kojima se isti ne osjeća ugodno. Nakon pročitane priče, učenici su kroz razgovor s učiteljicom iznosili svoje strahove i situacije u kojima se oni ne osjećaju ugodno.
U nastavku tjedna rješavali su nastavne listiće i prikazali na koji način bi pomogli Čarapanku te kome se sve Čarapanko može obratiti kad je tužan, kad ga je strah ili ga je netko povrijedio na bilo koji način.
Krajem tjedna, učenici su kroz radionicu, koristeći različite materijale, izradili svog Čarapanka te prezentirali čega se njihov Čarapanko boji.
Kroz navedene aktivnosti učenici su razvijali sliku o sebi, kako upravljati vlastitim emocijama i ponašanjem te na koji način uvažavati potrebe i osjećaje drugih. Osim toga, posebno je istaknuta važnost mentalnog zdravlja djece te kako isti mogu potražiti pomoć u situacijama kada je to potrebno.
Matea Dobrović Juričić, učiteljica u PB