« Studeni 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
Umreženi bio je naziv ovogodišnjeg Dana medijske pismenosti u OŠ Srdoči, obilježen s učenicima od 5. do 8. razreda. Provoditeljice Građanskog odgoja i obrazovanja Ivana Erak, Paula Trinajstić Ivančić i Irena Ritterman pripremile su zanimljivo predavanje sa željom da se istakne važnost medijske pismenosti.
Utjecaj medija i društvenih mreža na mentalno zdravlje djece i mladih golem je, a budući da je malo onih koji kritički vrednuju informacije, jasno je koliko je prijeko potrebno razvijati kritičko promišljanje i vrednovanje medijskih sadržaja.
Također, treba naglasiti djeci i nužnost ravnoteže između online i offline aktivnosti, osobito između pravih prijateljstva i onih virtualnih. O tome su snimili i film koji je poslan na natječaj. Među ostalim, učenicima su bili prikazani videoradovi učenika o influencerima, a osobito im je bilo zanimljivo upoznati uživo jednu djevojčicu influencericu koja im je davala vrijedne savjete. Nakon teorijskoga dijela učenici su pročitali priču o učenici koja je ima problema zbog slanja privatnih materijala bez njezina dopuštenja. Njihov je zadatak bio davati savjete učenici kako bi joj pomogli u rješavanju te stresne situacije. Svaka je skupina nudila svoja rješenja u digitalnom alatu.
Valja istaknuti da se ostvarila i suradnja s OŠ Turnić. Naime, učenicima je poslana priča s drugim problemom koji će polaznici Građanskoga odgoja i obrazovanja riješiti s učiteljicom Josipom Andrušić.
Irena Ritterman