eTwinning projekt 100. dan u školi u 1.b razredu

by | velj 20, 2025

Dana 12. veljače, učenici 1.b razreda sa svojom učiteljicom Mateom Dobrović Juričić, proslavili su svojih prvih 100 dana. To su posebno obilježili na način da su se uključili u eTwinning projekt 100. dan u školi. Tema koju su odabrali za realizaciju aktivnosti navedenog projekta su bile emocije. U sklopu nastave hrvatskog jezika, točnije medijske kulture, učenici su pogledali crtani film „Izvrnuto – obrnuto 2“ nakon kojeg su uslijedile brojne aktivnosti.

Učiteljica je s učenicima provela razgovor o emocijama kako bi provjerila što o njima prvašići znaju te koje od viđenih emocija u crtanog filmu mogu prepoznati. Za uvodni dio pomoglo joj je 100 kartica s likovima iz crtanog filma „Izvrnuto – obrnuto2“. Učenici su pokazali kako zaista puno znaju o osjećajima te što proživljavaju kada iste osjećaju. U nastavku, učiteljica im je predstavila  plan aktivnosti vezanih uz eTwinning projekt koje će provesti kroz sve nastavne predmete.

Isti projekt započeli su pisanjem 100 riječi u teglice. Iako još nisu naučili pisati sva slova, učiteljica im je pripremila nastavni listić kojeg su zalijepili u bilježnicu i uz pomoć napisali riječi koje ih podsjećaju na određenu emociju (sreća, strah, sram, dosada, tuga…). U nastavku tjedna učenici su kroz nastavu matematike naučili što su zadatci riječima, kako im pristupiti te koju matematičku operaciju upotrijebiti.  Učiteljica je osmislila zadatke riječima koristeći se upravo likovima emocija iz crtanog filma kojeg smo pogledali. Na taj način učenici su dobro uvježbali nastavno gradivo te se kroz vježbu pripremili za pisanje ispita iz matematike.

Nadalje, kroz nastavu medijske kulture, učenici su imali priliku uživjeti se u određenu emociju i kroz emotivne naočale ispričati kako se osjećaju kada određena emocija nastupi. Sat razrednog odjela učiteljica je iskoristila za simpatičnu igru sa Skittles bombonima, u kojoj je svaka boja bombončića nosila određeni zadatak povezan s emocijama. Učenicima se navedena igra najviše svidjela i bili su zaista iskreni u iznošenju svojih emocija i nošenja s istima. Kako ne bi sve ostalo samo na poznavanju određenih emocija, kroz nastavu tjelesne i zdravstvene kulture učenici su mogli, kroz određena kretanja, naučiti kako se dobro razgibati, istegnuti ili s druge strane umiriti kada nastupe emocije s kojima se ponekad ne znaju nositi.

Također, kako ne bi nedostajalo pozitivnih emocija i smijeha, učiteljica je kroz mobilnu aplikaciju Aging Booth učenike pretvorila u Emotivne starčiće. Fotografirala je učenike koji su tog trenutka ostarili za 100-tinjak godina, no, emocije su ostale prisutne što možete vidjeti na priloženim slikama. Nadalje, u nastavi likovne kulture učenici su, uz pozadinsku glazbu crtanog filma, imali priliku likovno se izraziti. Njihov zadatak je bio za svaku emociju napisati rečenicu na unaprijed pripremljene listiće i sakriti je u svoju teglicu. Ukrašavanje teglica na satu likovne kulture bio je glavni zadatak. Njihova namjena bila je spremiti sve emocije unutra. Kada nastupi određena emocija, na satu razrednog odjela, učenik će uzeti svoju teglicu i izvuči/pustiti tu svoju emociju van.

Za kraj, učenici su izradili plakat pod nazivom 100 uspomena ih prvog razreda. Pitanje koje im je učiteljica postavila je glasilo: „Što ćemo ponijeti sa sobom u drugi razred?“ Prvašići su odgovorili –  znanje i uspomene. Za tu priliku učiteljica je pripremila 100 kuglica određenih emocija koje su učenici morali ilustrirati. Navedene uspomene nosit ćemo sa sobom u svom sjećanju poput radnje crtanog filma „Izvrnuto – obrnuto 2“ kojeg smo pogledali.

Po završetku projektnih aktivnosti, učenici su ispunili evaluaciju i opisali kako su se osjećali kao dio projekta i projektnih aktivnosti te su im bile podijeljene diplome za sudjelovanje u projektu 100. dan u školi.

Kako su učenici prvog razreda proslavili svojih prvih 100 dana u školi te kako je projekt realiziran kroz sve nastavne predmete možete vidjeti na sljedećem linku: https://www.canva.com/design/DAGei7XFaao/nusv_gACoj0-s9e2dm-m9w/view?utm_content=DAGei7XFaao&utm_campaign=designshare&utm_medium=link2&utm_source=uniquelinks&utlId=h1ed057b8d8

Matea Dobrović Juričić, učiteljica razredne nastave

Pročitajte još

Osmaši u Art kinu

Osmaši u Art kinu

Nakon dvije godine opet se na programu našao nagrađivani talijanski igrani film redatelja Stefana Cipanija Moj brat lovi dinosaure nastao prema autobiografskom romanu Giacoma Mazzariola Moj brat je superheroj.  Film je iznova oduševio osmaše. Izdvajam neka...

Gen Z akademija u našoj školi

Gen Z akademija u našoj školi

Projekt Gen Z akademija, nastao u suradnji poznatih Mood Media kreatora, A1 i Centra za sigurniji internet, želi djeci i mladima približiti svijet interneta, posebice društvenih mreža s posebnim naglaskom na sigurnost i odgovornost. Upravo o tim važnim temama našim su...

Obavijest o Infu danu i izvanrednoj sjednici

Poštovani roditelji! U četvrtak, 6. studenog, s početkom u 17:00 sati održat će se standardni info dan za roditelje nakon čega će roditelji moći prisustvovati otvorenoj sjednici Učiteljskog vijeća, s početkom u 18:00 sati, na kojoj će biti predstavljene dosadašnje...

Skip to content