Erasmus akreditacija

Od 2023.godine Osnovna škola Srdoči je nositelj Erasmus akreditacije, kao jedna od tri riječke osnovne škole. Naša škola će kroz Erasmus akreditaciju imati stalan pristup bespovratnom financiranju mobilnosti osoblja i učenika u sve europske države. Riječ je o programu koji znatno olakšava put prema dobivanju financijske potpore jer je ona već zagarantirana. Tijekom sljedeće četiri i pol godine naša škola će ostvarivati svoje dugoročne ciljeve kroz grupne ili pojedinačne mobilnosti nastavnog i nenastavnog osoblja i učenika. Ovo je prilika za rast i istraživanje europskih partnera, usvajanje novih demokratskih vrijednosti u sklopu multikulturalnosti, ali i usvajanje novih praktičnih znanja u obliku raznovrsnih metoda učenja i poučavanja.

I.projekt (01.06.2023.- 31.08.2024)

Naša škola ponosni je nositelj Erasmus akreditacije, koja joj sve do kraja 2027. godine osigurava pristup  redovnim financijskim sredstvima za ostvarenje najvažnijih ciljeva vezanih za napredak škole prema europskim standardima.  Učenici i učitelji tako se imaju priliku zbližavati sa svojim kolegama u drugim europskim državama kroz organizirane posjete školskim sustavima te nizom strukturiranih tečajeva koji pridonose jačanju učitelja kao okosnice nastavnog procesa.

Mobilnosti se konkretno odnose na boravak naših djelatnika i učenika u nekima od europskih škola, proučavanja njihova načina rada, ali i razmjenjivanja vrijednih iskustava . Pored školskog života, nastavnici i učenici sudjeluju i u izvanškolskim aktivnostima kao što su kulturna i sportska natjecanja, izleti u okolicu, te što češće druženje s domaćinima kako bi se upoznale sličnosti i razlike u načinu života i rada. Sve ove aktivnosti najbolji su način širenja europskih građanskih vrijednosti, što Erasmus već godinama potvrđuje kroz bezbroj održanih mobilnosti diljem Europe. U njima sudjeluju sve razine odgoja i obrazovanja.

U sklopu ove akreditacije naša škola namjerava ostvariti niz projekata s ciljem povećanja kvalitete poučavanja. Osnaživat ćemo  naše djelatnike i učenike, a samim time i roditelje kao i društvo u kojem škola živi i djeluje.

Naše želje vezane su za usvajanje novih oblika učenja i prenošenja  znanja, svladavanja svakodnevnog stresa,  učenja stranih jezika, jačanje osobnosti i stvaranja samopouzdanja kod učenika kao građana Europe. Želimo da naši učenici svojim znanjem i vrijednostima ne zaostaju ni za kim te da mogu živjeti  i raditi u svim dijelovima Europe kao da je njihov vlastiti dom.

Poseban naglasak je na stvaranju snažnog učenika, tolerantnog za sve različitosti , a samim time i sigurnog u sebe, kao jedinku u  velikom moru drugačijih, ali jednakovrijednih  Rad na samostalnosti i  kvalitetnom snalaženju u svim prilikama temeljni su ciljevi naših projekata.
Do sada su realizirane dvije mobilnosti grupe učenika u sklopu prvog turnusa akreditacije. U prvom polugodištu šestero naših učenika i dvoje nastavnika boravilo je u poljskom gradu Žory, gdje su proveli edukativno i kulturno bogat tjedan.

U sklopu mobilnosti održane u travnju  novih šestero učenika i dvoje učitelja je boravilo u nizozemskom gradu Harlingenu gdje su se  učenici upoznavali s načinom rada u višoj osnovnoj i srednjoj školi. Trenutno su u tijeku mobilnosti vezane za strukturirane tečajeve naših učitelja, koji služe za stručna usavršavanja koja su tematski povezana s ciljevima naših projekata u okviru akreditacije Na jesen djelatnici i učenici kreću s novim mobilnostima u različitim dijelovima Europe.

Erasmus radionica – asocijativne karte

Erasmus radionica – asocijativne karte

Imala sam priliku sudjelovati u Erasmus projektu koji mi je omogućio da se upoznam s tehnikom asocijativnih karata. Asocijativne karte su vrlo zanimljiva i korisna tehnika u psihosocijalnom radu...

Skip to content