Povodom obilježavanja Međunarodnog dana dječje knjige i 8. dana medijske pismenosti učenici 1.b sa svojom su učiteljicom sudjelovali na višesatnoj radionici u školskoj knjižnici tijekom koje su razgovarali o vrstama medija s kojima se svakodnevno susreću, ali i raznim emocijama koje im se pritom javljaju.
Radionica je inspirirana aktualnom temom očuvanja mentalnog zadravlja djece te zasnovana na materijalima „Mediji i emocije 1 i 2“ dostupnima na portalu https://www.medijskapismenost.hr/.



Tijekom višesatnog druženja učenici su s učiteljicom i knjižničarkom raspravili o vrstama medija koje poznaju, putem čega se oni i njihovi bližnji informiraju, što svakodnevno gledaju i slušaju te kako i koliko svi navedeni mediji, ali i sami medijski sadržaji s kojima se tom prigodom susreću (slušajući ili gledajući crtane/igrane/dokumentarne filmove, vijesti, igrajući videoigre, slušajući glazbu itd.) utječu na njihove emocije.
Povodom obilježavanja Međunarodnog dana dječje knjige učenici su poslušali i priču „Piknja u bolnici“ J. Donaldson i pogledali kratki animirani film o terapijskom psiću Pipu…


… te time otvorili i temu empatije i važnosti pomoći drugima. Izradom kreativnih plakata najavili su i ovogodišnju humanitarnu akciju prikupljanja slikovnica za Dječju bolnicu Sušak,…



… a tijekom izrade plakata i oglasa za navedenu akciju nekolicina ostalih ocrtavala je gdje točno u svom tijelu osjeća izdvojenu emociju te potom napisala pisma podrške malim pacijentima.


Više detalja i atmosfere tijekom rada možete vidjeti klikom na poveznicu: https://www.canva.com/design/DAGiv-0HysA/OzMx7i6RKB7Cw7RXb2leIw/edit, a kakva su mišljenja i dojmove iskazala djeca možete vidjeti na fotografiji u prilogu:

Pozdrav do idućih (emocionalnih) medijskih dana!
Nensi Čargonja Košuta, školska knjižničarka i
Matea Dobrović Juričić, uč. 1.b razreda